söndag, juni 18, 2006


Usch! Posted by Picasa

Nu har man lovat för mycket igen... När min mor vid något tillfälle frågade om jag ville följa med till Tyskland o köpa lite vin och öl så sa jag "det kanske vi kan göra", utan att mena så mycket med det. Jaha, då gav man en bit av lillfingret, för en vecka sedan sa hon "nu har jag två platser på bussen som går 04:00 den 19:e". Där försvann handen upp till armbågen... Så nu har jag skaffat hundvakt, inhandlat en stor rulle markeringstejp, en fet märkpenna och svarta sopsäckar att paketera varorna i. Åååh, va faan har jag gett mig in på!?! Hatar sånna här prylar, fattar inte att jag gått med på det. Tänk er själva att sitta på en buss i sju-åtta timmar (ENKEL väg) för att få handla några flaskor rödtjut lite billigare.
Har ångerst...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tiden läker alla sår..
Lägg detta bakom Dig...

Se framåt.
Livet kan ju trots allt vara så underbart...


Tröst kram från lilla pappan

7:43 fm  
Blogger Suzanne Weigl said...

Stackars Henkejävel!
Stora sympatier från andra sidan bron.

Gute reise!

9:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home