tisdag, juni 27, 2006


SE w810i Posted by Picasa

Nu kan jag leva ett tag till! Har varit och hämtat ut en ny telefon, en SonyEricsson w810i. Smaskens för en teknikfreak som jag. Känns underbart att ha en ny telefon som man kan forma efter just sina behov och en lur som fungerar… Blev ju rätt tjurig när min SE k700 börja krångla efter ett år. Har just nu laddat telefonen med Stieg Larssons bok ”Män som hatar kvinnor” och har fler böcker liggandes på datorn som bara väntar att få åka in i telefonens 512M minne och avnjutas i mina öron. Får inte glömma att nämna den fantastiska kameran som finns i nallen… Hmmm, tänk vad en liten bit plast fyllt med elektronik kan göra en lycklig. Låter det för ekivokt?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

snudd på..


DG

7:14 em  
Blogger Suzanne Weigl said...

Grattis till den nye lille vännen!
Jag vet hur glad man kan bli av en ny telefon. :D

8:37 fm  
Anonymous Anonym said...

det vet jag med! jag skriver faktist denna inlägg på min egen nya störtporriga qtek 9100! "är inte det dyrt att surfa på mobilen?" undrar du (säkert). "nej" säger jag då, "inte när man har fucking WIFI!!!" rar!!

2:16 em  
Blogger Daniela, Linus, Nasseman och Elon said...

Jag vill också ha en ny mobil! Underbart med nya, roliga teknikprylar!!! :-)

10:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home