lördag, november 25, 2006


Holly Dolly Posted by Picasa

Hej mina vänner, kommer ni ihåg the one hit wonder "Scatman John" med den hjärnförstörande låten "I'm a scatman". Nu tänker jag lägga ut en varning till alla som inte vill gå omkring och sjunga på en finsk polka hela dagarna. Återigen varnar jag för denna sång, klicka inte på denna länken för då kommer Du att bli tokförtjust i Holly Dolly och "Ieva's Polka", dock en helt obegriplig video med ett svart får som tydligen inte tycker om att dansa och som gärna skadar andra får som gillar att svänga på rumpan. Vill Du höra/se orginalet klicka då på följande länk.

5 Comments:

Blogger Veronica said...

Hello i stugan!

Har fått mig några goa skratt när jag läst runt lite i din blogg.
Några fler resultat från bowling kamper vore väl dags :-)

Ha det gött
Syns på berget.
Hälsningar Veronica

11:13 em  
Anonymous Anonym said...

ta fram text o fyrstämmiga noter...
underbart fin melodi...
tack på förhand........


pappan L

4:40 em  
Blogger Suzanne Weigl said...

Hörru Henkejävel, nu vill vi veta hur julen var!

12:01 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, blogg för 17, vi ska höra hur det är i Karlskrona!

11:47 fm  
Anonymous Anonym said...

Nu jevlar
vill vi
höra o se
huru stockholmsresan förlöpte.................


puttttte

4:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home