lördag, maj 09, 2009

En jävligt tråkig helg..



Denna dag är inte vad den borde vara. Idag skulle jag ha åkt ner till Kävlinge och firat med min älskling på hennes födelsedag tillsammans med släkt och vänner. Istället har jag spytt hela natten, måste bara tillägga att jag inte kräkts på över tio år, legat med feber och frossa hela natten och hela lördagen. Försöker nu bara att jämna ut vätskebalansen med att dricka vatten, sportdryck och tranbärsdryck. Sedan jag somnade natten mellan fredag och lördag har jag inte varit vaken många minuter mer än för att dricka och peta i mig ett par alvedon. Nu ska jag gå o lägga mig igen medan jag tänker på att nu äter de födelsedagsmiddag på Kvarnen, min present till J ligger kvar på en stol bredvid soffan...

1 Comments:

Anonymous Mia said...

Uscha, stackare! Krya på dig! Kram

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home