tisdag, november 11, 2008

Tack kommunen..


Jag vill tacka Karlskrona kommun, trivselhus, affärsverket, telecom city, åkericentralen, vill tacka hundbiten, specsavers och många fler, tack...
Nä, jag har inte vunnit något pris av något slag, tackar för att man äntligen satt upp små stationer med hundbajspåsar runt om i vår stad. Inte mindre än 18 stycken enligt uppgift. Detta finns sedan länge i andra städer runt om i Sverige, tydligen med gott resultat. Nu väntar jag med spänning på att det ska komma upp flera soptunnor också, vilket jag tycker det finns alldeles för få.
Håll Sverige rent!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

oh, jag röstar för en tunna utanför mitt köksfönster så jag slipper se skiten (bokstavligt talat ;-))

10:40 em  
Blogger Malin Sjöstrand said...

Jag håller med! jag vill också passa på att tacka alla inblandade :) fler soptunnor, absolut, så slipper man gå genom halva stan med en hundbajspåse i handen innan man hittar en!

6:29 em  
Blogger Ulf said...

Om inte annat kan en sådan svart påse, nyfylld, vara en varm kompis i fickan för dig i dessa kalla årstider...

7:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home